• Shop
    • Αρχείο τευχών ΦΩΤΟγράφου
    • Μονοθεματικά τεύχη ΦΩΤΟγράφου
    • Σεμινάρια / Workshops
    • Βιβλία για τη φωτογραφία
    • Photo Deals
    • Επετειακές – συλλεκτικές εκτυπώσεις
    • Συνδρομή στο ΦΩΤΟγράφο
  • Φωτογραφικά Νέα / Blogs
    • Φωτογραφικά νέα τεχνολογίας
    • Καλλιτεχνικά φωτογραφικά νέα
    • Photo Business News
    • Άλλα Νέα της φωτογραφικής αγοράς
    • Blogs Συντακτών
    • Φωτογραφικά Portfolios & Συνεντεύξεις
    • Διαγωνισμοί φωτογραφίας
    • Σεμινάρια για την φωτογραφία
    • Ιστορία της φωτογραφίας
    • Συλλεκτικά φωτογραφικά
  • Φωτογραφικός Εξοπλισμός & Δοκιμές
    • D-SLR φωτογραφικές μηχανές
    • Mirrorless φωτογραφικές μηχανές
    • Compact φωτογραφικές μηχανές
    • Action Cameras
    • Μedium format
    • Ιnstant μηχανές
    • Φακοί φωτογραφικών μηχανών
    • Flash / Φωτισμός
    • Printing
    • Αξεσουάρ για τη φωτογραφία
    • Hardware
    • Software
    • Mobile
    • Video
    • Τσάντες
  • Know How
    • Συμβουλές φωτογράφισης
    • Τεχνικές φωτογράφισης
    • Φωτοσχολείο
    • Επεξεργασία εικόνας
    • Ασπρόμαυρη Φωτογραφία
    • Φωτό Mobile
    • Οδηγοί Αγοράς
    • Γλωσσάρι φωτογραφικών όρων
  • Myphoto.gr
    • 3ος Φωτογραφικός διαγωνισμός ΝΑΤURA 2000 “Click στη φύση!”
    • Διαγωνισμός Kodak Moments
    • Gallery Αναγνωστών «Στους δρόμους της πόλης»
    • Gallery Αναγνωστών Μονοθεματικού
    • Διαγωνισμοί φωτογραφίας
    • Συμφωνητικά
    • Μικρές Αγγελίες
  • Διευθύνσεις
    • Επιχειρήσεις Imaging
    • Εμπόριο φωτογραφικών ειδών
    • Εργαστήρια
    • Επισκευές εξοπλισμού
    • Ενοικιάσεις εξοπλισμού
    • Πρακτορεία μοντέλων
    • Σωματεία & Λέσχες
    • Σχολές φωτογραφίας & Σεμινάρια
    • Post Production
    • Σημεία διανομής περιοδικού ΦΩΤΟγράφος
  • Η εταιρία μας
    • Ιστορικό
    • Περιοδικά
    • Εμπορικές εκθέσεις
    • Ιστοσελίδες
    • Επικοινωνία
  • Shop
    • Αρχείο τευχών ΦΩΤΟγράφου
    • Μονοθεματικά τεύχη ΦΩΤΟγράφου
    • Σεμινάρια / Workshops
    • Βιβλία για τη φωτογραφία
    • Photo Deals
    • Επετειακές – συλλεκτικές εκτυπώσεις
    • Συνδρομή στο ΦΩΤΟγράφο
  • Φωτογραφικά Νέα / Blogs
    • Φωτογραφικά νέα τεχνολογίας
    • Καλλιτεχνικά φωτογραφικά νέα
    • Photo Business News
    • Άλλα Νέα της φωτογραφικής αγοράς
    • Blogs Συντακτών
    • Φωτογραφικά Portfolios & Συνεντεύξεις
    • Διαγωνισμοί φωτογραφίας
    • Σεμινάρια για την φωτογραφία
    • Ιστορία της φωτογραφίας
    • Συλλεκτικά φωτογραφικά
  • Φωτογραφικός Εξοπλισμός & Δοκιμές
    • D-SLR φωτογραφικές μηχανές
    • Mirrorless φωτογραφικές μηχανές
    • Compact φωτογραφικές μηχανές
    • Action Cameras
    • Μedium format
    • Ιnstant μηχανές
    • Φακοί φωτογραφικών μηχανών
    • Flash / Φωτισμός
    • Printing
    • Αξεσουάρ για τη φωτογραφία
    • Hardware
    • Software
    • Mobile
    • Video
    • Τσάντες
  • Know How
    • Συμβουλές φωτογράφισης
    • Τεχνικές φωτογράφισης
    • Φωτοσχολείο
    • Επεξεργασία εικόνας
    • Ασπρόμαυρη Φωτογραφία
    • Φωτό Mobile
    • Οδηγοί Αγοράς
    • Γλωσσάρι φωτογραφικών όρων
  • Myphoto.gr
    • 3ος Φωτογραφικός διαγωνισμός ΝΑΤURA 2000 “Click στη φύση!”
    • Διαγωνισμός Kodak Moments
    • Gallery Αναγνωστών «Στους δρόμους της πόλης»
    • Gallery Αναγνωστών Μονοθεματικού
    • Διαγωνισμοί φωτογραφίας
    • Συμφωνητικά
    • Μικρές Αγγελίες
  • Διευθύνσεις
    • Επιχειρήσεις Imaging
    • Εμπόριο φωτογραφικών ειδών
    • Εργαστήρια
    • Επισκευές εξοπλισμού
    • Ενοικιάσεις εξοπλισμού
    • Πρακτορεία μοντέλων
    • Σωματεία & Λέσχες
    • Σχολές φωτογραφίας & Σεμινάρια
    • Post Production
    • Σημεία διανομής περιοδικού ΦΩΤΟγράφος
  • Η εταιρία μας
    • Ιστορικό
    • Περιοδικά
    • Εμπορικές εκθέσεις
    • Ιστοσελίδες
    • Επικοινωνία
Toggle panel Κοινωνικά Δίκτυα
System Cameras
Browse:
  • Home
  • Εξοπλισμός/Τεστ
  • System Cameras
  • Canon EOS M50 II! Ώριμη και αξιόπιστη ΑPS-C mirrorless!
22Μαρ2023

Canon EOS M50 II! Ώριμη και αξιόπιστη ΑPS-C mirrorless!

by περιοδικό ΦΩΤΟγράφος in System Cameras, Εξοπλισμός/Τεστ
Tags: Canon EOS M50 II, ΑPS-C mirrorless, σειρά ΕΟS M

H σειρά ΕΟS M ξεκίνησε το 2012 με το ομώνυμο μοντέλο όταν η Canon ήταν ακόμη αμφίγνωμη σχετικά με τη θέση των mirrorless στην γκάμα της που τότε κυριαρχούσαν οι DSLR. Έτσι στόχευσε κυρίως την entry level αγορά, αν κρίνουμε από την περιχαράκωση αποκλειστικά στο φορμά APS-C και το πολύ ερασιτεχνικό interface. Έτσι χάος χωρίζει εκείνα τα πρώτα μοντέλα από τα σημερινά της σειράς EOS M, όπου στην κορυφή στέκει η πολύ αξιόλογη EOS M6 II. Το μοντέλο που είχαμε στα χέρια μας, η EOS M50 II παρουσιάστηκε στα τέλη του 2020 και στέκεται με αξιώσεις στη μέση της συγκεκριμένης γκάμας. 

Η καινούργια έκδοση ΕΟS M50 MkI I δεν προσθέτει πάρα πολλά στην αρχική Μ50 που είχε κυκλοφορήσει το 2018 αφού αισθητήρας 24Megapixel και επεξεργαστής Digic 8 παραμένουν ταυτόσημα όπως αναλλοίωτη μένει και η εξωτερική εμφάνιση.
Ορισμένες διαφορές εντοπίζουμε στο autofocus που έχει χαμηλότερο κατώφλι ευαισθησίας -4ΕV (έναντι -2EV), την αναγνώριση ματιών (Eye Detection AF) που ενεργοποιείται πλέον και στο video και ισχύει και στο Servo AF (συνεχή αυτόματη εστίαση) και στη δυνατότητα LiveStream που θα είναι πολύτιμη στους vloggers. Όπως πάντα είναι εργονομικό το WiFi. Συγκεντρωτικά τις αναβαθμίσεις θα βρείτε στον πίνακα δεξιά.
Πέρα από τις μαζεμένες διαστάσεις που αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα, η μηχανή είναι πολύ στιβαρή και δικαιώνει απόλυτα τις προσδοκίες που γεννά το επίζηλο “Made in Japan”, ένας ποιοτικός τίτλος που δεν θεωρείται πια αυτονόητος στον φωτογραφικό τομέα. H λαβή με την ματ επένδυση προσφέρει πολύ σίγουρο πιάσιμο (σε συνεργασία με το ανατομικό σημείο για τον αντίχειρα στην πλάτη) και δεν γλιστρά ποτέ.
Μαζί με το φακό του κιτ (EF-M 15-45mm f/3,5-6,4 IS STM) η EOS M50 II σχηματίζει ένα πολύ εύχρηστο και μαζεμένο σύνολο για όλες τις δουλειές. Βέβαια υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής φακών EF με αντάπτορα: τότε ο χρήστης αποκτά πρόσβαση στο τεράστιο σύστημα φακών Canon EF. Eννοείται ότι πρέπει να συνυπολογιστούν οι αυξημένες διαστάσεις των φακών EF που επιβαρύνουν το “πακέτο” και συνακόλουθα τη φορητότητα και να ληφθεί υπόψη ο συντελεστής πολλαπλασιασμού της εστιακής απόστασης (crop factor) o oποίος, με βάση το μέγεθος του αισθητήρα, είναι 1.6χ (σε όλες τις Canon APS-C format).

Μενού και χειρισμοί

Η ονομαστή φιλικότητα και ευχρηστία των μενού Canon είναι πανταχού παρούσα. Για παράδειγμα, καθώς ο χρήστης περιδιαβαίνει τις θέσεις του περιστροφικού επιλογέα δεξιά από το υπερυψωμένο EVF, εμφανίζεται μια οθόνη με ενδεικτικές φωτογραφίες και επεξηγηματική λεζάντα. Πολύ επιβοηθητικό, αφού εκτός από τις γνωστές θέσεις PSAM, ειδικά στις επιλογές Hybrid Auto που είναι ένας συνδυασμός photo/video και Creative Filter (με επιλογές ανάμεσα σε Grainy BW., Soft Focus, Fisheye, WaterPaint (ακουαρέλα), ΤoyCamera, ΗDR κλπ.)
Καθώς εξοικειώνεται κανείς με το χειρισμό της ΕΟS M50 II κατανοεί ότι στο Auto μπορεί να αρκεστεί στις ρυθμίσεις μέσω της επαφικής οθόνης ενώ για τις λειτουργίες Program, Shutter/Aperture Priority και Manual είναι προτιμότερο να καταφεύγει στο κουμπί Quick/Set (τοποθετημένο στο κέντρο του DPad της πλάτης) για να έχει πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς ρυθμίσεις.
Το autofocus με την καταξιωμένη τεχνολογία Dual Pixel πετυχαίνει καλύτερες επιδόσεις από την αρχική Μ50 αφού επωφελείται από παρόμοια τεχνολογία με την Μ6 ΙΙ με βελτιωμένη αποτελεσματικότητα στο Face Detect, Eye Detect και το χαμηλό επίπεδο φωτισμού. Δουλεύει καλά και στο Servo ΑF (max 10fps) ως ότου βέβαια εξαντληθεί το μικρό buffer μνήμης που είναι αρκετό για 24JPEG ή 15C-Raw καρέ.

Η γνώμη μας

Με την EOS M50 II απολαμβάνει κανείς εξαιρετική για το φορμά APS-C λεπτομέρεια και χρώμα στις φωτογραφίες ως ISO 3200, ακόμη και ISO 6400 ακόμη καλύτερα αν εκμεταλλεύεται το C-Raw. Στο video τα πράγματα δεν είναι εξίσου ενθαρρυντικά εφόσον έχουμε καλομάθει με το 4Κ. Όμως το 4K εδώ υπόκειται σε περιορισμούς που δυσκολεύουν την κατάσταση. Για κάποιο λόγο στο 4Κ δεν ισχύει το Dual Pixel AF (ενώ ενεργοποιείται κανονικά στο Full HD) και επιπλέον το καρέ κροπάρεται1,6x. Σε κάθε περίπτωση και ιδιαίτερα στο vlogging η Μ50 ΙΙ θα ξεπεράσει τις προσδοκίες και θα δώσει τη value for money λύση όταν δεν θέλετε να ξοδέψετε πολλά ή θέλετε μηχανή-σύστημα με πραγματικά compact μέγεθος.

1. KΑΔΡΑΡΙΣΜΑ
Το καδράρισμα γίνεται είτε μέσω του ΕVF με τυπική για την κατηγορία ανάλυση 2,4εκ. dot και ικανοποιητική μεγέθυνση 0,62x είτε μέσω της επαφικής οθόνης 3in. με 1.04εκ.dot. Το πλεονέκτημα της τελευταίας είναι ότι περιστρέφεται προς όλες τις κατευθύνσεις και διευκολύνει στο video και ιδιαίτερα το vlogging.

2. WiFi
Η εφαρμογή του WiFi είναι καλύτερη του μέσου όρου με σύνδεση που που ενεργοποιείται από το ειδικό πλήκτρο δεξιά και φέρνει στην οθόνη το εύκολο μενού.

Διαφορές από EOS M50
• Autofocus μεγαλύτερης ευαισθησίας (-4ΕV)
• Εye detection στο video
• Εye detection σε Servo AF mode
• Ενεργοποίηση video από επαφική οθόνη
• YouTube Live Streaming
• Αυξημένη διάρκεια μπαταρίας 305 καρέ κατά CIPA (έναντι 235)

YΠΕΡ
• Ποιότητα εικόνας
• Αξιοπιστία Μade in Japan
• Bελτιωμένο AF με Eye detect
• Έξοδος καθαρού HDMI LiveStreaming
• Mικρές διαστάσεις

KATA
• Kροπαρισμένο 4Κ xωρίς Dual Pixel AF
• Mόνο μία περιστροφική ροδέλα επιλογών
• Μικρή γκάμα φακών EF-M

Βασικές προδιαγραφές

Aισθητήρας 24MP APS-C sensor
Κλίμακα ευαισθησίας ISO 100 -25.600 (ως 51,200 Εxtended, ως 12800 video)
Autofocus Dual Pixel CMOS (max. 3975 σημεία points)
Ριπή 10fps One-Shot AF ή 7.4fps Servo AF
Video 4K video 24p (NTSC) 25p (PAL) με crop 1,5x και AF Contrast Detect
Video 1080p 60fps και 720p 120fps
Digital IS (electronic stabilisation) στο video
Hλεκτρονικό σκόιπευτρο 0.39in. OLED EVF 2.36εκ dot
Touch screen LCD οθόνη 1.04εκ. dot
Wifi & Bluetooth
Κάρτα μνήμης SD (UHS-I)
Υποδοχή εξωτ. μικροφώνου 3.5mm
Webcam λειτουργία μέσω USB με Canon Eos Webcam Utility software
Διαστάσεις 116.3×88.1×58.7mm
Βάρος 385γρ.
Τιμή: €789* (*με φακό kit 15-45mm)

Αναδημοσίευση από το ΦΩΤΟγράφο τεύχος Νο 277

περιοδικό ΦΩΤΟγράφος
περιοδικό ΦΩΤΟγράφοςPost author

Διαβάστε επίσης

"ΑΝΗΣΥΧΙΑ" Έκθεση Φωτογραφίας των Shashin Lovers
H Sigma διακόπτει την εξέλιξη φακών Micro 4/3
H μέση τιμή της φωτογραφικής μηχανής διπλασιάστηκε τα τελευταία τρία χρόνια
Kαταγράφοντας με τον φακό την ημέρα του Βrexit
O μόχθος για το κάρβουνο
Oι διακρίσεις στην κατηγορία επαγγελματιών των Sony World Photography Awards
Samyang AF 75mm f/1,8 για Fujifilm X-mount
Tα σεμινάρια του ΦΩΤΟγράφου: Νέο εαρινό πρόγραμμα
«Eύζωνες» έκθεση φωτογραφίας στον σταθμό Μετρό του Συντάγματος
«Άνθρωποι-Τόποι» έκθεση της Αγγελικής Λαϊνά
Έκθεση φωτογραφίας «καλάπους…», του μέλους του f14 Βασίλη Βαρσακέλη
Έντονη διαμαρτυρία Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φωτογράφων για την ΚΥΑ με τις ταυτότητες
Όλα για την συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε η ΠΟΦ για το θέμα των φωτογραφιών στις ταυτότητες.
Ανακοίνωση ΕΚΦΑ για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών
Ανοιχτή πρόσκληση για το διεθνή διαγωνισμό Φωτογραφίας The Art of Social Media 2023.
ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ | Γνωριμία με τους εισηγητές των σεμιναρίων του ΦΩΤΟγράφου | σεμινάριο Αρχιτεκτονική+Φωτογραφία
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΠΟΛΛΑΣ Γνωριμία με τους εισηγητές των σεμιναρίων του ΦΩΤΟγράφου |  "Φωτογραφία δρόμου", Σάββατο18 Μαρτίου 2023
Διάθεση λογισμικού της Pixel Tech για φωτογράφους και Φωτογραφικά καταστήματα
Η έκθεση φωτογραφίας Leaving behind στη Θεσσαλονίκη
Ομαδική έκθεση φωτογραφίας “Πορτραίτα” από τα μέλη της Λέσχης “οut of focus”
Παρουσίαση του φωτογραφικού έργου του Γιάννη Παντελίδη στη Λάρισα
Σκάνδαλο με deep fake επιλήψιμα video με την Emma Watson και την Scarlet Johansson
Σοκ από Amazon! Κλείνει το ιδικόκτητο dpreview.com στα πλαίσια περικοπών!
‘Έκθεση φωτογραφίας της ομάδας «Φωτοδός» της Κύπρου και του Φωτογραφικού Ομίλου Καβάλας
“Safe Space” ομαδική εικαστική έκθεση
  • Μονοθεματικό τεύχος No 31 Ασπρόμαυρη Φωτογραφία | Αναλογική & Ψηφιακή

    7,50€ Προσθήκη στο καλάθι

  • ΦΩΤΟγράφος Νο 284

    6,50€ Προσθήκη στο καλάθι

Αναζήτηση

Κατηγορίες

Action Cameras Blogs Compact D-SLR Flash / Φωτισμός Hardware instant μηχανές Jean Christophe Βéchet Know How Mobile Nέα PhotoVision Photo Business News Photo tips Portfolios - Συνεντεύξεις System Cameras tsantes Uncategorized Video Άλλα Νέα Αξεσουάρ Ασπρόμαυρο Διαγωνισμοί φωτογραφίας Δοκιμαστικές λήψεις Εξοπλισμός/Τεστ Επεξεργασία εικόνας Θοδωρής Μάρκου Ιστορία Ιωάννα Βασδέκη Καλλιτεχνικά Νέα Κωνσταντίνα Γκιτάκου Νέα Ο ΦΩΤΟγράφος στη Θεσσαλονίκη Οδηγοί Αγοράς Παναγιώτης Καλδής Σεμινάρια Συλλεκτικά Τάκης Τζίμας Τεχνικές φωτογράφισης Τεχνολογικά Νέα Φακοί Φωτεινή Αβραμάκου Φωτογραφία φύσης Φωτογραφίες παραδειγμάτων Lightroom για εξάσκηση Φωτοσχολείο Φωτό Mobile

PRESS PHOTO PUBLICATIONS – ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ
Τρουπάκη 1 & Κουρτίδου, 104 45 Κ. Πατήσια, Αθήνα.
Τ: 210 85 41 400
F: 210 85 41 485
Ε: [email protected] & [email protected]

PRESS PHOTO PUBLICATIONS – Photographos magazine
1 Troupaki st. 104 45, Athens Greece
Tel.: +30 210 85 41 400
Fax: +30 210 85 41 485
Ε: [email protected] & [email protected]

v080618

  • Αρχική
  • Shop
  • Νέα
  • Εξοπλισμός/Τεστ
  • Know How
  • Blogs
  • Όροι χρήσης ιστότοπου

©2023 Το site του Φωτογράφου

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Το site του Φωτογράφου
Powered by GDPR plugin

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.