Θεαματικό κύκλο πωλήσεων 17,61δισεκατομμυρίων δολ. για το οικονομικό έτος 2022 δημοσιοποίησε η Adobe αυξάνοντας τις επιδόσεις της κατά 15% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Aπό αυτά τη μερίδα του λέοντος στις εισπράξεις έχει κατακτήσει μόνο του το Creative Cloud με 10.46δις δολ. Αν τώρα πάμε στο τελευταίο τρίμηνο (Q4) του οικονομικού έτους 2022, εκεί η Adobe σημειώνει βελτίωση στις πωλησεις +10% ή 4,53δις. δολ. από τα οποία 2,69δις ανήκουν στο Creative Cloud.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Shantanu Narayen πρόεδρος και CEO της εταιρίας, “Oι πωλήσεις-ρεκόρ στο οικ. έτος 2022 οφείλονται στην απαράμιλλη καινοτομία, την λειτουργική ευρωστία και το ταλέντο των συνεργατών μας και μας τοποθετούν σε πλεονεκτική θέση ανταγωνιστικότητας για την επόμενη δεκαετία ανάπτυξης”. Η Adobe στοχεύει σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για το οικ. έτος 2023 με αναμενόμενο κύκλο πωλήσεων 19,3δις δολ. Οι αναλυτές πιστώνουν αυτά τα φοβερά ποσά στην πετυχημένη εφαρμογή του μοντέλου χρήσης με συνδρομή προς το οποίο τώρα στρέφονται ολοένα περισσότεροι ανταγωνιστές όπως το CaptureOne ο υπ αριθμόν ένα αντίζηλος στα Raw Converter.
Διαβάστε επίσης
Δεν βρέθηκαν άρθρα
Αναζήτηση
Κατηγορίες
Blogs
Compact
D-SLR
Flash / Φωτισμός
Hardware
instant μηχανές
Jean Christophe Βéchet
Know How
medium format
Mobile
Nέα PhotoVision
Photo Business News
Photo tips
Portfolios - Συνεντεύξεις
System Cameras
tsantes
Uncategorized
Video
Άλλα Νέα
Αξεσουάρ
Ασπρόμαυρο
Διαγωνισμοί φωτογραφίας
Δοκιμαστικές λήψεις
Εξοπλισμός/Τεστ
Επεξεργασία εικόνας
Θοδωρής Μάρκου
Ιστορία
Ιωάννα Βασδέκη
Καλλιτεχνικά Νέα
Κωνσταντίνα Γκιτάκου
Νέα
Ο ΦΩΤΟγράφος στη Θεσσαλονίκη
Οδηγοί Αγοράς
Παναγιώτης Καλδής
Σεμινάρια
Συλλεκτικά
Τάκης Τζίμας
Τεχνικές φωτογράφισης
Τεχνολογικά Νέα
Φακοί
Φωτεινή Αβραμάκου
Φωτογραφία φύσης
Φωτογραφίες παραδειγμάτων Lightroom για εξάσκηση
Φωτοσχολείο
Φωτό Mobile