Aνακοινώθηκε επίσημα η GH6 που διαδέχτηκε την προηγούμενη GH5 II με αρκετά νέα στοιχεία για μια μηχανή που έχει γίνει αγαπημένη των βιντεογράφων. Για πρώτη φορά στηρίζεται σε αισθητήρα Μ4/3 25.2Megapixel Live MOS και βεβαίως η έμφαση είναι για μια φορά ακόμη στο video με 5,7Κ 30p ProRes 422HQ και για πρώτη φορά αποθήκευση σε κάρτα CFExpress type B με υποστήριξη non linear editing χωρίς transcoding. Στις επιλογές video προσφέρονται ακόμη 5,7Κ 4.2.0 10bit στα 60p ή εναλλακτικά 5.8K 30p/25p/24p 4.2.0 10bit anamorphic 4:3 με full pixel readout. Επειδή σε παρόμοια frame rates και αναλύσεις αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίας που δυσκολεύουν την απαγωγή θερμότητας με τα τυπικά συστήματα παθητικής ψύξης, η Panasonic ενσωμάτωσε στη GH6 ενεργητική ψύξη με αθόρυβο ανεμιστήρα.
O νέος αισθητήρας διακρίνεται για τη δυναμική περιοχή 12stop που διευρύνεται στα 13stop αν χρησιμοποιηθεί η ειδική λειτουργία Dynamic Range Boot. Eπιπλέον και για πρώτη φορά σε μηχανή Micro 4/3 υποστηρίζεται V-Log/V-gamut. Όσον αφορά την καταγραφή ήχου, είναι πολύ βελτιωμένη με τετρακάναλο ήχο 48KΗz ή 96ΚΗζΜάλιστα κατά την πρεμιέρα της μηχανής έγινε γνωστό ότι στο επόμενο firmware update θα ενσωματωθούν καινούργιες δυνατότητες δηλ
• Cinema 4K ProRes 422 HQ / ProRes 422
• FHD ProRes 422 HQ / ProRes 422
• USB-SSD direct recording
• 4K 120p HDMI Video output during Live View
• Cinema 4K 120p HDMI RAW Video Data Output to ATOMOS Ninja V+
Τo σύστημα σταθεροποίησης επί του αισθητήρα είναιstate of art με γυροσκοπικούς αισθητήρες 5 αξόνων, και Dual IS 22 που σημαίνει ότι συνδυάζει την επενέργεια και επί του αισθητήρα και του φακού και φθάνει σε απόδοση τα 7,5stop (μια από τις καλύτερες επιδόσεις στον κόσμο του imaging). ενώ ο ίδιος μηχανισμός ενεργοποιείται για παραγωγή εντυπωσιακών σε ανάλυση αρχείων Hi Res 100Μegapixel (11552x8672pixel) τύπου multi shot. Μάλιστα η Panasonic αναφέρει το HiRes θα μπορεί να λειτουργεί και στο χέρι χωρίς απαραίτητα τη μηχανή σε τρίποδο. Πραγματοποιεί οκτώ διαδοχικά καρέ που συντίθενται σε ένα υπερυψηλής ανάλυσης.
Όπως και όλες οι Micro 4/3 κάμερες πλαισιώνεται από μεγάλο αριθμό φακών. Τριάντα φακοί Micro 4/3 υπάρχουν μόνον στη γκάμα της Panasonic ενώ συμπληρώνονται από φακούς της Olympus και τρίτων κατασκευαστών. Μάλιστα μαθαίνουμε ότι στην GH6 υπάρχουν καταχωρημένα στη μνήμη όλα τα χαρακτηριστικά των φακών τουλάχιστον της Panasonic, ώστε να γίνονται αυτόματα οι διορθώσεις για γεωμετρία, χρωματικές και άλλες εκτροπές.
Διαβάστε επίσης
Δεν βρέθηκαν άρθρα
-
Μονοθεματικό τεύχος No 34
7,50€4,99€ Προσθήκη στο καλάθι
Αναζήτηση
Κατηγορίες
Blogs
Compact
D-SLR
Flash / Φωτισμός
Hardware
instant μηχανές
Jean Christophe Βéchet
Know How
medium format
Mobile
Nέα PhotoVision
Photo Business News
Photo tips
Portfolios - Συνεντεύξεις
System Cameras
tsantes
Uncategorized
Video
Άλλα Νέα
Αξεσουάρ
Ασπρόμαυρο
Διαγωνισμοί φωτογραφίας
Δοκιμαστικές λήψεις
Εξοπλισμός/Τεστ
Επεξεργασία εικόνας
Θοδωρής Μάρκου
Ιστορία
Ιωάννα Βασδέκη
Καλλιτεχνικά Νέα
Κωνσταντίνα Γκιτάκου
Νέα
Ο ΦΩΤΟγράφος στη Θεσσαλονίκη
Οδηγοί Αγοράς
Παναγιώτης Καλδής
Σεμινάρια
Συλλεκτικά
Τάκης Τζίμας
Τεχνικές φωτογράφισης
Τεχνολογικά Νέα
Φακοί
Φωτεινή Αβραμάκου
Φωτογραφία φύσης
Φωτογραφίες παραδειγμάτων Lightroom για εξάσκηση
Φωτοσχολείο
Φωτό Mobile