Ποιος λέει ότι η φωτογραφική βιομηχανία διέρχεται κρίση; Ποια εταιρία δεν ανησυχεί για το μέλλον και τις μέρες που έρχονται; Σε μια συγκυρία που το imaging αναρωτιέται για την επιβίωση των πιο μεγάλων εταιριών στον κλάδο και οι πωλήσεις πέφτουν, η γερμανική Leica αποτελεί την εξαίρεση. Με επίσημη ανακοίνωση επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι το οικονομικό έτος 2021-22 (δηλ. το χρονικό διάστημα από Απρίλιο 2021 ως Μάρτιο 2022) ολοκληρώθηκε με θεαματικές οικονομικές επιδόσεις.
Όπως αποκάλυψε ο Μatthias Harsch, CEO Leica Camera Group, o τζίρος αυξήθηκε κατά 16% (συνολικό ύψος 450εκ.ευρώ) κάτι που αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα της εκατονταετίας! Kαι όλα αυτά σε πείσμα των επιπτώσεων από την κρίση Covid. Σημαντικό παράγοντα αποτέλεσε η συστηματική επέκταση των παγκόσμιων πωλήσεων και η ανάπτυξη στη λιανική όπου η Leica έχει πάνω από 100 αποκλειστικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο. “Πιστεύουμε ότι τα “Made in Germany” προϊόντα μας ανταποκρίνονται στην διαρκώς αναπτυσσόμενη ισχυρή ζήτηση για υψηλής ποιότητας επώνυμα φωτογραφικά και σε ορισμένες νέες κατηγορίες δημιουργούμε αυξανόμενο ενθουσιασμό για τη φωτογραφία με Leica σε νεαρότερες ηλικιακές ομάδες” δήλωσε ο Μ. Harsch.H στρατηγική της Leica προσανατολίζεται όχι μόνο στην σχεδίαση και παραγωγή φωτ. μηχανών και φακών αλλά σε φουτουριστικούς τομείς δράσης όπως επεξεργασία εικόνας, ρύθμιση και computational imaging. Τα τελευταία εμπλέκουν και τον κόσμο των smartphone όπου η Leica έχει εγκαθιδρύσει μια επικερδή συνεργασία με τη κινέζικη Xiaomi παρέχοντας τεχνογνωσία στα οπτικά αλλά και το software. Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που η Leica προχωρά σε συμφωνίες για εκχώρηση know how αφού είναι πολύ γνωστή και μακροχρόνια η εμπλοκή της με τη Panasonic στα οπτικά των φακών.