Mε όπως πάντα πλούσια και επίκαιρη ύλη ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες του επαγγελματία του Imaging, κυκλοφόρησε το φθινοπωρινό τεύχος του Photobusiness No93. H έκδοση που εμπιστεύεται ο κόσμος του ελληνικού imaging από το 1997, διαιωνίζει τη συμβολή της στην ενημέρωση με έγκριτες συνεργασίες, έρευνες, αρθρογραφία και νέα.
To Photobusiness καλωσόρισε το φθινόπωρο με το νέο τεύχος που αναζητά τον παλμό της ελληνικής επαγγελματικής αγοράς του Imaging, επικεντρώνοντας θεματικά στο professional printing. Στο εκτεταμένο πολυσέλιδο αφιέρωμα, το περιοδικό αγκαλιάζει πτυχές της εκτύπωσης από την παραγωγή φωτορεαλιστικών εκτυπώσεων κάθε μεγέθους και ποιότητας ως το sublimation και τα digital album. Συνομιλεί με έμπειρους και προβεβλημένους επιχειρηματίες του χώρου που αναφέρονται διεξοδικά στο φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει ένας έκαστος, στην κατάσταση της αγοράς, τις λύσεις που προτείνουν και τις καινοτομίες που έχουν αναπτύξει προκειμένου να είναι ανταγωνιστικοί απέναντι στις προκλήσεις των καιρών. Ιδιαίτερη θέση καταλαμβάνει ο δυναμικός κλάδος των ψηφιακών άλμπουμ που με καινούργια δυναμική και προϊόντα αιχμής διεκδικεί τις προτιμήσεις των φωτογράφων και συνακόλουθα των τελικών καταναλωτών. Όμως πέραν των εταιρικών παρουσιάσεων και συνεντεύξεων, το Photobusiness εξακολουθεί σταθερά την πορεία που έχει χαράξει τα τελευταία χρόνια ως σημαντικό εργαλείο επιμόρφωσης των φωτογράφων σε θέμα marketing και οικονομικής διαχείρισης μέσα από την σεμιναριακού επιπέδου αρθρογραφία των έγκριτων τακτικών συνεργατών του. Σε αυτό το τεύχος διαβάστε δύο εξαιρετικές επιφυλλίδες. Ο δρ. Γιάννης Λάριος στην “Μετάλλαξη του φωτογραφικού επαγγέλματος” αναλύει την επίδραση του internet, των social media και των νέων κοινωνικοοικονομικών δεδομένων στην επόμενη μέρα και ο Χρήστος Κοντσαλούδης στο “Περί γυναικείας οικονομίας” επισημαίνει διεξοδικά πως το 50% του πληθυσμού, το γυναικείο φύλο, με τις ιδιαίτερες προτιμήσεις, το συγκεκριμένο τρόπο σκέπτεσθαι και τις αξιολογικές του προτεραιότητες επηρεάζει και διαμορφώνει ζήτηση φωτογραφικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Εκτός από τυπωμένο, διαθέσιμο και on line σε ψηφιακή έκδοση εδώ
To Photobusiness, περιοδικό αποκλειστικά για τους επαγγελματίες του Imaging, εκδίδεται σταθερά από το 1997. Στην τρίτη περίοδο της διαδρομής του άλλαξε φιλοσοφία και περιεχόμενο, αφού δημοσιεύει αποκλειστικά πρωτότυπα άρθρα επικεντρωμένα στο marketing και την πληροφόρηση για τους επαγγελματίες. Κάθε τεύχος ουσιαστικά αποτελεί ένα επαγγελματικό σεμινάριο που παρέχει κατατοπιστικούς οδηγούς αγοράς, mentoring και ιδέες management ώστε οι αναγνώστες του να γίνουν πιο παραγωγικοί και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα και κερδοφορία τους. Και όλα αυτά εντελώς δωρεάν, ενώ μάλιστα λίγες ημέρες μετά την έντυπη διανομή και κυκλοφορία, το τεύχος αναρτάται και στο internet!
Αν θέλετε να το λαμβάνετε στο e-mail σας όταν κυκλοφορεί, κάντε εγγραφή εδώ.