Στο νέο φθινοπωρινό τεύχος Νο 89 του Photobusiness θα βρείτε εκτεταμένο αφιέρωμα στα digital album που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εκτυπώσεων υψηλής ποιότητας τόσο για κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμους, βαπτίσεις κλπ.) όσο και εταιρική προβολή, σημαντικές προσωπικές στιγμές κλπ. Το ψηφιακό άλμπουμ με την μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία που έχει κατακτήσει ο εξειδικευμένος κλάδος παραγωγής και επεξεργασίας αλλά και την γενικότερη αποδοχή του από τους τελικούς καταναλωτές/χρήστες, έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία επιλογή εκτύπωσης. Κεντρικό ρόλο στην ευρύτερη διάδοσή του πέρα από τη φωτογραφική ποιότητα διαδραμάτισε η δυνατότητα εξατομίκευσης μέσα από τις άπειρες εναλλακτικές για τη σχεδίαση και το περιεχόμενο, σε συνδυασμό με την πολυμορφία των εξωφύλλων και βιβλιοδεσιών. Για το ψηφιακό άλμπουμ μιλούν στο τεύχος εκπρόσωποι των μεγαλύτερων εταιριών του είδους με συνεντεύξεις τους. Παραπέρα, στην πλούσια ύλη του τεύχους θα βρείτε ειδικό άρθρο του Νίκου Αποστολόπουλου που ανατρέχει με λεπτομέρειες και τεκμηριωτικό υλικό στα γεγονότα και τις προεργασίες που προλείαναν το έδαφος για την ψήφιση του ιστορικού νόμου 2121/93 Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων, ενώ αναφέρεται και στις σύγχρονες εξελίξεις από πλευράς Ενωσιακού Δικαίου όπως π.χ. της Οδηγίας “Για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα συγγενικά δικαιώματα στην ψηφιακή ενιαία αγορά”. Οι τακτικοί συνεργάτες εμφανίζονται και αυτοί στις στήλες τους: Ο Γιάννης Λάριος γράφει για “To άλμπουμ γάμου: ισχυρά εργαλεία πώλησης” o Χρήστος Κοντσαλούδης στη στήλη του marketing για τη “Γλώσσα του σώματος” και ο Φώτης Καγγελάρης δίνει την ψυχαναλυτική “Άλλη Άποψη”. Όλα με την υπογραφή περιεχομένου υψηλού επιπέδου που έχει αποδείξει ότι και θέλει και μπορεί το Photobusiness.
Εκτός από τυπωμένο, διαθέσιμο και on line σε ψηφιακή έκδοση εδώ
To Photobusiness, περιοδικό αποκλειστικά για τους επαγγελματίες του Imaging, εκδίδεται σταθερά από το 1997. Στην τρίτη περίοδο της διαδρομής του άλλαξε φιλοσοφία και περιεχόμενο, αφού δημοσιεύει αποκλειστικά πρωτότυπα άρθρα επικεντρωμένα στο marketing και την πληροφόρηση για τους επαγγελματίες. Κάθε τεύχος ουσιαστικά αποτελεί ένα επαγγελματικό σεμινάριο που παρέχει κατατοπιστικούς οδηγούς αγοράς, mentoring και ιδέες management ώστε οι αναγνώστες του να γίνουν πιο παραγωγικοί και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα και κερδοφορία τους. Και όλα αυτά εντελώς δωρεάν, ενώ μάλιστα λίγες ημέρες μετά την έντυπη διανομή και κυκλοφορία, το τεύχος αναρτάται και στο internet!
Αν θέλετε να το λαμβάνετε στο e-mail σας όταν κυκλοφορεί, κάντε εγγραφή εδώ.