Πολλά ήταν τα δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο με τις υποψίες ότι η Adobe αξιοποιεί τις καταχωρημένος στο Creative Cloud φωτογραφίες των χρηστών για να εκπαιδεύει τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης. Ξέρετε για τις εφαρμογές Ιmage Generator για τις οποίες ακούτε τόσα πολλά τον τελευταίο καιρό, βασιζόμενη στις ασαφείς διατυπώσεις των όρων χρήσης που αφήνουν πολλά περιθώρια για ερμηνείες κατά το δοκούν. Αναφερόμαστε στο σημείο “Content Analysis: Privacy and Personal Data” όπου εκχωρείται στην εταιρία η άδεια να αναλύει το περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως machine learning για να εξελίσσει και να βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Οι υποψίες εντάθηκαν, λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για OptOut όρο δηλ. όπου ο χρήστης πρέπει να κάνει ειδική προσπάθεια για να μην το δεχθεί.
Μετά από το θόρυβο που δημιουργήθηκε με πολλές δημοσιεύσεις στο internet. Τελικά εκπρόσωπος της Adobe διευκρίνισε “…δίνουμε στους πελάτες μας τον έλεγχο των προτιμήσεων και ρυθμίσεων. Η πολιτική που αναλύει το δημοσίευμα δεν είναι καινούργια και βρίσκεται σε αυτή τη θέση για μια δεκαετία για να μας βοηθήσει να εξελίξουμε τα προϊόντα μας. Αν κάποιος θέλει, μπορεί να μην το δεχθεί και προσφέρουμε αυτή την δυνατότητα απαλλαγής. Όσον αφορά τα image generator η Adobe δεν χρησιμοποιεί δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στους λογαριασμούς Creative Cloud των χρηστών για να εκπαιδεύει πειραματικούς αλγόριθμους Generative AI. Mάλιστα είμαστε σε φάση που αναθεωρούμε την πολιτική μας για να ορίσουμε καλύτερα τη στάση μας σε αυτό το θέμα.”
Παραπέρα σε πρόσφατη συνέντευξη στο Bloomberg o Scott Belsky Chief Product Officer Adobe είπε ότι οι μαζικές αντιδράσεις λειτούργησαν ως αφύπνιση για την εταιρία ώστε να διευκρινίσει με σαφείς όρους την πολιτική της στο θέμα των ΑΙ image generator που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής επικαιρότητας.