Η Πόλη του Ερμή | Ομαδική έκθεση φωτογραφίας – αφιέρωμα για τα 200 Χρόνια από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης
Η Λέσχη Φωτογραφίας – Κινηματογράφου Σύρου σε συνεργασία με το Γραφείο Πολιτισμού του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 Χρόνια από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης παρουσιάζει Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας –Αφιέρωμα με τίτλο «Η Πόλη του Ερμή». Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Τέχνης Γ&Ε Βάτη στην Πλατεία Μιαούλη και θα διαρκέσει από την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 έως και την Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, με ωράριο λειτουργίας καθημερινά 11:00-14:00 & 18:30-22:30. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 16 Μαΐου 2026 και ώρα 21:00







